ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: ЗНАЧИМІСТЬ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Лілія Черевка Західноукраїнський національний університет

Анотація

ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: ЗНАЧИМІСТЬ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Біографія автора

Лілія Черевка , Західноукраїнський національний університет

здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності «Управління закладами освіти», Західноукраїнський національний університет Науковий керівник – Лілія Ребуха

завідувач кафедри освітології і педагогіки, доктор педагогічних наук, професор, Західноукраїнський національний університет

Посилання

Бужина І. В., Імерідзе М. Б., Кузьменко О. Г. Використання інноваційних технологій у вищій освіті: проблеми та перспективи. Перспективи та інновації науки, 2023. №14(32). С. 51–61. URL:

http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/6892/6932

Волотовська Т. П., Єпик Л. І., Лемешева Н. В. Роль ІКТ та інновацій у підготовці майбутніх фахівців в системі вищої освіти. Академічні візії, 2024.

№28) URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/906

Ребуха Л. З. Освітні інноваційні технології: класифікація та змістове наповнення. Інновації в освіті: перспективи розвитку: матеріали І Міжнародної наук.-практ. конференції. (Тернопіль, 20 трав. 2021 р.) Тернопіль: ЗУНУ, 2021. С. 48‒52.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ : ВІД ТРАДИЦІЙ ДО ІННОВАЦІЙ