ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Анотація
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Посилання
Литвин А. В., Руденко Л. А., Козяр М. М. Інтегрування інформаційно- комунікаційних та освітніх технологій у вищій школі. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ «Друк плюс», 2021. Вип. 60. С. 263–271.
Литвин А., Перегуда Н. Проєктування педагогічних програмних засобів для професійно-технічних навчальних закладів : концептуальні засади. Професійно-технічна освіта. 2016. № 4 (73). С. 7–11.
Ребуха Л. З., Кізима Т. О., Гомотюк О. Є. Професійна освіта: принципи формування професійної грамотності у майбутніх фахівців економічних спеціальностей. Інноваційна педагогіка. 2020. Випуск 25, Том 2. С. 153‒156.
Ребуха Л.З. Інноваційні процеси вищої школи: технологічний аспект. Теорія і практика розвитку наукових знань: матеріали ІІ міжнар. наук.- практ. конф. (Київ, 28–29 груд. 2017 р.). Київ: МЦНД, 2017. Ч. ІІІ. С. 35−36.