ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олеся Литвиненко Західноукраїнський національний університет

Анотація

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Біографія автора

Олеся Литвиненко, Західноукраїнський національний університет

здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності «Управління закладами освіти», Західноукраїнський національний університет Науковий керівник – Лілія Ребуха

завідувач кафедри освітології і педагогіки, доктор педагогічних наук, професор, Західноукраїнський національний університет

Посилання

Литвин А. В., Руденко Л. А., Козяр М. М. Інтегрування інформаційно- комунікаційних та освітніх технологій у вищій школі. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ «Друк плюс», 2021. Вип. 60. С. 263–271.

Литвин А., Перегуда Н. Проєктування педагогічних програмних засобів для професійно-технічних навчальних закладів : концептуальні засади. Професійно-технічна освіта. 2016. № 4 (73). С. 7–11.

Ребуха Л. З., Кізима Т. О., Гомотюк О. Є. Професійна освіта: принципи формування професійної грамотності у майбутніх фахівців економічних спеціальностей. Інноваційна педагогіка. 2020. Випуск 25, Том 2. С. 153‒156.

Ребуха Л.З. Інноваційні процеси вищої школи: технологічний аспект. Теорія і практика розвитку наукових знань: матеріали ІІ міжнар. наук.- практ. конф. (Київ, 28–29 груд. 2017 р.). Київ: МЦНД, 2017. Ч. ІІІ. С. 35−36.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ : ВІД ТРАДИЦІЙ ДО ІННОВАЦІЙ