ЦИФРОВЕ ЧИТАННЯ ЯК СУЧАСНИЙ ТРЕНД НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ганна Твердохліб Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Анотація

ЦИФРОВЕ   ЧИТАННЯ   ЯК   СУЧАСНИЙ   ТРЕНД    НАЦІОНАЛЬНОЇ

СИСТЕМИ ОСВІТИ

Біографія автора

Ганна Твердохліб , Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

кандидат педагогічних наук, докторантка 1 року навчання кафедри освітології та інноваційної педагогіки

Посилання

Бойчук Ю., Гавриш І. Якість освіти в контексті постнекласичної парадигми як відповідь на виклики сьогодення. Вісник НАПН України. 2021. 3(2), С.2-9. https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-2-11-4

Собченко Т. М. Змішане навчання студентів філологічних спеціальностей у закладах вищої освіти: історія, теорія, практика, перспективи: монографія. Харків: СГ НТМ «Новий курс». 2021. 374 c.

Ткаченко Л. П. Шляхи розбудови ефективного освітнього середовища початкової школи у період воєнного стану. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VIІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2023. С. 986–987.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

СОЦІОКУЛЬТУРНІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ГУМАНІТАРНОЇ СФЕРИ В ПЕРІОД ГЛОБАЛЬНИХ СУСПІЛЬНИХ ВИКЛИКІВ