МЕТОДИ ДИЗАЙНЕРСЬКОГО ДОСЛІДЖЕННЯ В ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТУВАННЯ БРЕНДУ

Автор(и)

  • Ірина Цідило Західноукраїнський національний університет
  • Христина Цідило Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Анотація

МЕТОДИ    ДИЗАЙНЕРСЬКОГО    ДОСЛІДЖЕННЯ    В    ТЕХНОЛОГІЇ

ПРОЕКТУВАННЯ БРЕНДУ

Біографії авторів

Ірина Цідило, Західноукраїнський національний університет

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності,

Христина Цідило, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

здобувачка спеціальності Комп’ютерні науки (Digital-аналітика),

Посилання

Tsidylo I. І., Tsidylo Kh. І. Encoding and decoding visual information using computer graphics. Modern digital technologies and innovative teaching methods: experience, trends, perspectives. Materials of the IX International Scientific and Practical Internet Conference, November 10-11, Ternopil, 2022. Р. 65-68. http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/27481/3/Tsidylo_Tsidylo.pdf

Емброуз Г., Оно-Білсон Н. Основи. Графічний дизайн 01: Підхід i мова. Київ : ArtHuss, 2019. 192 с.

Леонардо Н., ЕмброузГ. Основи. Графічний дизайн 02: Дизайнерське дослідження. Київ: Art Huss, 2019. 192 с.

Леонардо Н., Емброуз Г. Основи. Графічний дизайн 03: Генерування ідей. Київ: Art Huss, 2019. 192 с.

Цідило І. Дизайн соціальної реклами у професійній підготовці графічних дизайнерів. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції

«Актуальні проблеми сучасного дизайну» Київ: КНУТД, 2021. С. 95-98. http://designconference.knutd.edu.ua/

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

СОЦІОКУЛЬТУРНІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ГУМАНІТАРНОЇ СФЕРИ В ПЕРІОД ГЛОБАЛЬНИХ СУСПІЛЬНИХ ВИКЛИКІВ