ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ІНЖЕНЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ
Анотація
ОСОБЛИВОСТІ МИСЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ІНЖЕНЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬПосилання
Кондратова В. Розумове виховання дошкільників. К., 1979. 128 с.
Крутій К., Грицишина Т. STREAM-освіта дошкільнят: виховуємо культуру інженерного мислення. Дошкільне виховання. 2016. № 1. С. 3-7.
Писарчук О., Руденський Р. Розвиток знаково-символічної навички засобами Stream-освіти у дітей старшого дошкільного віку. Освіта – енергія майбутнього. Якісна освіта як фактор перемоги: матеріали Крайового форуму освітян (23 жовтня 2022 року). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. С. 46-49.
Руденський Р. Пізнавальна активність старших дошкільників: сутність, структура, вікові особливості. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2024. Випуск 1 (54). С. 214-222.
Руденський Р., Писарчук О. Реалізація фасилітаційного підходу у формуванні пізнавальної активності здобувачів дошкільної та початкової освіти. Гуманітарні студії: історія та педагогіка. 2024. Випуск 1(7). С. 70-89.
Стеценко І. 4. STREAM-освіта: техніка + мистецтво. Дошкільне виховання. 2016. № 12. С. 14-16.
STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт: альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку / автор. кол.; наук. керівн. К. Л. Крутій. Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД. 148 с.