СКЛАДОВІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО САМООЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Анотація
СКЛАДОВІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО САМООЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Посилання
Буряк К. В. Самооцінювання навчальної діяльності учнями початкової школи: сутність, види та функції. Педагогічний альманах. 2023. № 54. С. 34-41.
Габа І. М. Освітнє середовище: соціально-психологічна парадигма. Актуальні проблеми психології. 2010. Т.7. Вип. 22. С. 27–31.
Дячук П. В. Формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності : монографія / рец. О. А. Біда, Г. О. Васьківська, І. І. Доброскок, О. М. Коберник. Умань : Жовтий О. О., 2016. 210 с.
Писарчук О. Т. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до організації освітньо-розвивального середовища : автореф. дис. … канд. пед. наук
: 13.00.04 / Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. Тернопіль, 2016. 21 с.
Фідкевич О., Богданець-Білоскаленко Н. Навчально-методичний посібник
«Нова українська школа: теорія і методика формувального оцінювання у 3-4
класах закладів загальної середньої освіти» для педагогічних працівників. Київ : Генеза, 2020. 96 с.
Чернецький І. С. Проектування навчальних середовищ на основі фрактальних властивостей їх складових. Вісник Черкаського університету. 2012. № 13 (226). С. 138–143.
Шапран Ю. П., Шапран О. І. Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти. 2015. URL: http://ephsheir.uhsp.edu.ua/handle/8989898989/1310 (дата звернення: 15.06.2024).
Brown G. T., Harris L. R. The future of self-assessment in classroom practice: Reframing self-assessment as a core competency. Frontline Learning Research. 2014.
№ 2(1). Pp. 22–30.