СКЛАДОВІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО САМООЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Катерина Буряк Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Анотація

 

СКЛАДОВІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО САМООЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Біографія автора

Катерина Буряк, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Наукові керівники:

Чайка Володимир Мирославович

доктор педагогічних наук, професор кафедри освітології і педагогіки

Західноукраїнський національний університет

Лупак Наталія Миколаївна

доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і методики початкової

та дошкільної освіти Тернопільський національний педагогічний університет

імені Володимира Гнатюка

Посилання

Буряк К. В. Самооцінювання навчальної діяльності учнями початкової школи: сутність, види та функції. Педагогічний альманах. 2023. № 54. С. 34-41.

Габа І. М. Освітнє середовище: соціально-психологічна парадигма. Актуальні проблеми психології. 2010. Т.7. Вип. 22. С. 27–31.

Дячук П. В. Формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності : монографія / рец. О. А. Біда, Г. О. Васьківська, І. І. Доброскок, О. М. Коберник. Умань : Жовтий О. О., 2016. 210 с.

Писарчук О. Т. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до організації освітньо-розвивального середовища : автореф. дис. … канд. пед. наук

: 13.00.04 / Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. Тернопіль, 2016. 21 с.

Фідкевич О., Богданець-Білоскаленко Н. Навчально-методичний посібник

«Нова українська школа: теорія і методика формувального оцінювання у 3-4

класах закладів загальної середньої освіти» для педагогічних працівників. Київ : Генеза, 2020. 96 с.

Чернецький І. С. Проектування навчальних середовищ на основі фрактальних властивостей їх складових. Вісник Черкаського університету. 2012. № 13 (226). С. 138–143.

Шапран Ю. П., Шапран О. І. Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти. 2015. URL: http://ephsheir.uhsp.edu.ua/handle/8989898989/1310 (дата звернення: 15.06.2024).

Brown G. T., Harris L. R. The future of self-assessment in classroom practice: Reframing self-assessment as a core competency. Frontline Learning Research. 2014.

№ 2(1). Pp. 22–30.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ: ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ДОСВІД