ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ В РЕЛІГІЙНІЙ КОМУНІКАЦІЇ
Анотація
ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ В РЕЛІГІЙНІЙ КОМУНІКАЦІЇ
Посилання
Антошевський Т. Релігійні мас-медіа в Україні. Релігійно-інформаційна служба України. 2019. [Електронний ресурс]. URL: http://risu.org.ua/ua/index/expert_thought/analytic/9808/
Гадьо Н. Про комунікацію церкви, медій та суспільства дискутували на
факультеті журналістики ЛНУ ім. Івана Франка. Католицький оглядач.
Климентова О. В. Релігійна комунікація в Україні: медіавиміри. Contemporary issues in philological sciences: experience of scholars and educationalist of Poland and Ukraine. April 28–29, 2017. Lublin, Republic of Poland, 2017. P. 201–204.
Кучер А. А. Реклама и религия. Вопросы взаимодействия.
Петрушкевич М. Нові медіа та можливості діалогізму у середовищі масової релігійної комунікації. Вісник Черкаського університету. Серія: філософія. Науковий журнал. 2017. № 2. С. 24 – 32.