ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ В РЕЛІГІЙНІЙ КОМУНІКАЦІЇ

Автор(и)

  • Ольга Хамуляк Західноукраїнський національний університет

Анотація

ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ В РЕЛІГІЙНІЙ КОМУНІКАЦІЇ

Біографія автора

Ольга Хамуляк, Західноукраїнський національний університет

науковий керівник:док. пед. наук, проф. Юрій Щербяк

Посилання

Антошевський Т. Релігійні мас-медіа в Україні. Релігійно-інформаційна служба України. 2019. [Електронний ресурс]. URL: http://risu.org.ua/ua/index/expert_thought/analytic/9808/

Гадьо Н. Про комунікацію церкви, медій та суспільства дискутували на

факультеті журналістики ЛНУ ім. Івана Франка. Католицький оглядач.

Климентова О. В. Релігійна комунікація в Україні: медіавиміри. Contemporary issues in philological sciences: experience of scholars and educationalist of Poland and Ukraine. April 28–29, 2017. Lublin, Republic of Poland, 2017. P. 201–204.

Кучер А. А. Реклама и религия. Вопросы взаимодействия.

Петрушкевич М. Нові медіа та можливості діалогізму у середовищі масової релігійної комунікації. Вісник Черкаського університету. Серія: філософія. Науковий журнал. 2017. № 2. С. 24 – 32.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-13