ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Ольга Чикурова Західноукраїнський національний університет

Анотація

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ

Біографія автора

Ольга Чикурова, Західноукраїнський національний університет

доктор філософії (PhD) з початкової освіти, старший викладач кафедри освітології і педагогіки

Посилання

Навчання через досвід: як застосувати на практиці. URL: https://capital360.com.ua/samorozvytok/navchannia-cherez-dosvid-iak-zastosuvaty- na-praktytsi/

Неформальна освіта: як почати вчитися та припинити страждати. Освіторія. URL: https://osvitoria.media/experience/neformalna-osvita-yak-pochaty- vchytysya-ta-prypynyty-strazhdaty/

Писарчук О. Т. Формування освітньо-розвивального середовища як компонент професійної підготовки майбутніх вихователів до інноваційної діяльності. Підготовка майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти: стратегії реформування : колективна монографія. Тернопіль, 2019. С.155–169.

Руденський Р., Писарчук О. Реалізація фасилітаційного підходу у формуванні пізнавальної активності здобувачів дошкільної та початкової освіти. Гуманітарні студії: Історія та педагогіка, 2024, 1 (7), C.79-89.

Фасилітація: як і для чого? Pro.Svit — навчальні програми та матеріали для освітян/ вчителів/ педагогів. URL: https://prosvitcenter.org/library/fasylitatsiia-iak- i-dlia-choho/

Чайка В. М., Шишак А. М. Діджиталізація початкової освіти: проблеми і перспективи. Педагогічний альманах: збірник наукових праць. Херсон: КВНЗ

«Херсонська академія еперервної освіти», 2021. Вип. 50. С. 38-47.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ: ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ДОСВІД