ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ
Анотація
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІПосилання
Навчання через досвід: як застосувати на практиці. URL: https://capital360.com.ua/samorozvytok/navchannia-cherez-dosvid-iak-zastosuvaty- na-praktytsi/
Неформальна освіта: як почати вчитися та припинити страждати. Освіторія. URL: https://osvitoria.media/experience/neformalna-osvita-yak-pochaty- vchytysya-ta-prypynyty-strazhdaty/
Писарчук О. Т. Формування освітньо-розвивального середовища як компонент професійної підготовки майбутніх вихователів до інноваційної діяльності. Підготовка майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти: стратегії реформування : колективна монографія. Тернопіль, 2019. С.155–169.
Руденський Р., Писарчук О. Реалізація фасилітаційного підходу у формуванні пізнавальної активності здобувачів дошкільної та початкової освіти. Гуманітарні студії: Історія та педагогіка, 2024, 1 (7), C.79-89.
Фасилітація: як і для чого? Pro.Svit — навчальні програми та матеріали для освітян/ вчителів/ педагогів. URL: https://prosvitcenter.org/library/fasylitatsiia-iak- i-dlia-choho/
Чайка В. М., Шишак А. М. Діджиталізація початкової освіти: проблеми і перспективи. Педагогічний альманах: збірник наукових праць. Херсон: КВНЗ
«Херсонська академія еперервної освіти», 2021. Вип. 50. С. 38-47.