ВПЛИВ ГУМОРУ НА РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Автор(и)

  • Оксана Писарчук Західноукраїнський національний університет
  • Ростислав Руденський Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

Анотація

ВПЛИВ ГУМОРУ НА РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Біографії авторів

Оксана Писарчук, Західноукраїнський національний університет

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри освітології та педагогіки

Ростислав Руденський, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

здобувач третього рівня вищої освіти (PhD) кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти

Посилання

Писарчук О. Використання гумору в умовах дистанційного навчання учнів початкової школи. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія». Випуск 1. 2022. С. 51-61.

Писарчук О. Розвиток інтелектуально-емоційної сфери старших дошкільників та учнів початкової школи засобами гумору. Актуальнi питання гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2023. Випуск 62. Том 2. С. 268-272.

Писарчук О. Т, Янкович О. І., Гладюк Т. В. Гумор в історії освіти й педагогіки: використання ідей в умовах сучасних суспільних викликів. Педагогічний альманах. 2023. Випуск 54. С. 220-228.

Писарчук О. Т., Гладун Л. В. Гумористична театралізована діяльність як засіб формування soft skills в дошкільній та початковій освіті. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка та соціальна робота». 2023. Випуск 1 (52). С. 141-147.

Писарчук О., Чайка В. Психолого-педагогічний потенціал гумору як засобу навчання і виховання учнів початкової школи. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Серія: педагогіка. 2021. № 2. С. 41-49.

Руденський Р. Пізнавальна активність старших дошкільників: сутність, структура, вікові особливості. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2024. Випуск 1 (54). С. 214-222.

Руденський Р., Писарчук О. Реалізація фасилітаційного підходу у формуванні пізнавальної активності здобувачів дошкільної та початкової освіти. Гуманітарні студії: історія та педагогіка. 2024. Випуск 1(7). С. 70-89.

Martin, A. R. (2007). The psychology of humor: an integrative approach. Elsevier Inc.

McGhee, P. E. (1979). Humor: its origin and development. San Francisco, CA: W.

H. Freeman.

Piaget,J. (1952). The origins of intelligence in children. International Universities Press, Inc. New York.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ: ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ДОСВІД