КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ : ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ФУНКЦІ
Анотація
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ : ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА
ФУНКЦІ
Посилання
Антонюк Н. Компетентнісний підхід у системі вищої освіти. Сучасна наука та освіта: стан, проблеми, перспективи. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 20-21 бер. 2023 р.). Полтава: ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2023. 26–29.
Головань М. С. Компетенція та компетентність: порівняльний аналіз понять. Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. 2011. №8. С. 224–233.
Княжева, І. А. Компетентнісний підхід як домінанта сучасної професійно- педагогічної освіти в умовах євроінтеграції. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. Праць. Київ : Видавничий дім
«Гельветика», 2022. Том 1. С. 150–153.
Про освіту : Закон України від 05.09.2017 р. № 2145-VIII : станом на 1 січ. 2023 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text
Ребуха Л. З., Боршуляк Н. С. Професійна компетентність фахівців: сутнісні ознаки та розвиткові умови. Інноваційна педагогіка. 2020. Вип. 22. Т. 3. С. 87‒90. DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/22-3.17
Ребуха Л. З. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійної компетентності у майбутніх фахівців-психологів. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки. 2019 №9. Електронне наукове фахове видання. URL: http://periodica.nadpsu.edu.ua/index.php/pedvisnyk/article/view/358