ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ФОРМУВАННІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ СФЕРИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Андрій Лобацький Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Анотація

ЕФЕКТИВНІСТЬ    ЗМІШАНОГО     НАВЧАННЯ     В     ФОРМУВАННІ ФАХОВОЇ           КОМПЕТЕНТНОСТІ          БАКАЛАВРІВ           СФЕРИ  КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Біографія автора

Андрій Лобацький , Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

здобувач третього рівня вищої освіти (PhD) кафедри комп’ютерних технологій,

Посилання

Барна О. В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2016. Вип. 2. С. 24–37.

Беседін Б., Вагнер Г. Навчальні технології ХХІ століття: змішане навчання. Збірник наукових праць Гуманізація навчально-виховного процесу. 2017. Вип. 5 (85). С. 208–217.

Кадемія М. Ю., Кізім С. С., Люльчак С. Ю., Савчук І. В. Реалізація змішаного навчання засобами цифрового освітнього середовища. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2021. Вип. 62. С. 249–256.

Кривонос О. М., Коротун О. В. Змішане навчання як основа формування ІКТ-компетентності вчителя. Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені В. Винниченка]. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2015. Вип. 8 (ІІ). С. 19–23.

Ткачук Г.В. Змішане навчання та особливості використання ротаційної моделі у навчальному процесі. Інформаційні технології в освіті. 2017. Вип. 4 (33). С. 143–156.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ : ВІД ТРАДИЦІЙ ДО ІННОВАЦІЙ