ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ РОЗВИТКУ
Анотація
ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
ЇХ РОЗВИТКУ
Посилання
Наливайко Л.Р., Марценюк Л.В. Сучасний погляд на перспективи розвитку дистанційного навчання у вищій освіті. Науковий вісник Ужгородського Національного Університету. Серія: право. Ужгород, 2020. № 62. – С. 57-64. – URL: https://crust.ust.edu.ua/server/api/core/bitstreams/85a5e6f7-d3d8-4e63-b5b4- 6993bd7c88d6/content.
Ляска О., Чаграк Н., Стриженко Т. Оцінювання ефективності технологій викладання в умовах дистанційної освіти. Український педагогічний журнал. Київ, 2021. № 3. – С. 106-115. - URL: https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/234/184.
Кашина Г.С., Громоздова Л.В., Косяк І.В. Організації інтерактивної системи управління процесами навчальної діяльності у вищій освіті на базі платформи Moodle. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2024. №213.
– С. 17–21. – URL:
https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1730/1700.
Заруцька В.О. Гейміфікація у освітньому процесі вищої школи: переваги та ризики. Міжнародні наукові дослідження: інтеграція науки та практики як механізм ефективного розвитку: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23–24 квіт. 2021 р. Київ, 2021. С. 21–30. URL: https://novaosvita.com/wp- content/uploads/2021/04/IntScRes-Kyiv-Apr2021.pdf#page=21.