ARGUMENTATIVE TEACHING FOR COLLEGE CLASSROOMS IN A BLENDED LEARNING ENVIRONMENT IN THE CHINA’S HIGHER EDUCATION SYSTEM

Автор(и)

  • Chen Zehua Західноукраїнський національний університет

Анотація

ARGUMENTATIVE TEACHING FOR COLLEGE CLASSROOMS IN A BLENDED LEARNING ENVIRONMENT IN THE CHINA’S HIGHER EDUCATION SYSTEM

Біографія автора

Chen Zehua, Західноукраїнський національний університет

2-nd year Master Student Department of Educology and Pedagogy, Faculty of Humanities and Social Sciences

Supervisor – Olha Luzhetska

PhD in Philology, Associate Professor of Educology and Pedagogy Department,

West Ukrainian National University

Посилання

Sheng Qunli,Ding Xu,Teng Meifang. (2017). Participation is Competence: A Taxonomy of ICAP Learning Styles.A Review of Research and Value Analysis. Open Education Research, P. 46-54.

Junhui Shi. (2017). Research on problem-oriented learning mode of flipped classroom based on critical thinking cultivation.China Adult Education, P. 102-104.

A study of development - an analysis based on interactive texts. Research on Electrochemical Education. P. 66 -73.

Wang J., Wang M.D. (2013). Issues of teaching reform in university classrooms: a life world theory perspective. Higher Educational Research.P. 77-83.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ : ВІД ТРАДИЦІЙ ДО ІННОВАЦІЙ