CREATING THE EDUCATIONAL AND DEVELOPMENTAL ENVIRONMENT OF PRIMARY SCHOOL AS A PEDAGOGICAL CONDITION FOR THE FORMATION OF INFORMATION AND DIGITAL SKILLS IN JUNIOR PUPILS

Автор(и)

  • Volodymyr Chaika Західноукраїнський національний університет
  • Andriana Shyshak Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University

Анотація

CREATING THE EDUCATIONAL AND DEVELOPMENTAL ENVIRONMENT OF PRIMARY SCHOOL AS A PEDAGOGICAL CONDITION FOR THE FORMATION OF INFORMATION AND DIGITAL

SKILLS IN JUNIOR PUPILS

Біографії авторів

Volodymyr Chaika , Західноукраїнський національний університет

Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of Department of Educology and Pedagogy

Andriana Shyshak, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University

PHD student of the Faculty of Pedagogics and Psychology, Department of Pedagogy and Methods of Primary and Preschool Education

Посилання

Литвин А., Мацейко О. Методологічні засади поняття «педагогічні умови». Педагогіка і психологія професійної освіти. 2013. № 4. С. 43–63.

Макар Л. М. Сутність освітнього середовища в педагогічному процесі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2013. Вип. 30 (83). С. 229–236.

Писарчук О. Освітньо-розвивальне середовище як фактор підвищення якості підготовки майбутніх учителів. Партнерство взаємодії як фактор підвищення якості освіти : матеріали міжнародного науково-практичного семінару (м. Тернопіль, 18 лютого 2020 р.). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 42– 44.

Чикурова О. Я. Освітньо-розвивальне середовище початкової школи в умовах комп’ютеризації освітнього процесу. Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія : Педагогічні науки. Київ : Гельветика, 2022. Вип. 153. C. 154–165.

Шишак А. М. Педагогічні умови формування інформаційно-цифрових умінь молодших школярів у процесі диджиталізації початкової освіти. Вісник Львівського університету. Серія: Педагогічна. Львів, 2024. Вип. 40. С. 24–39.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ: ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ДОСВІД