ARGUMENTATIVE TEACHING FOR COLLEGE CLASSROOMS IN A BLENDED LEARNING ENVIRONMENT IN THE CHINA’S HIGHER EDUCATION SYSTEM

Автор(и)

  • Chen Zehua Західноукраїнський національний університет
  • Olha Olha Luzhetska Luzhetska Західноукраїнський національний університет

Анотація

ARGUMENTATIVE TEACHING FOR COLLEGE CLASSROOMS IN A BLENDED LEARNING ENVIRONMENT IN THE CHINA’S HIGHER EDUCATION SYSTEM

Біографії авторів

Chen Zehua, Західноукраїнський національний університет

2-nd year Master Student Department of Educology and Pedagogy, Faculty of Humanities and Social Sciences,

Olha Olha Luzhetska Luzhetska, Західноукраїнський національний університет

PhD in Philology, Associate Professor of Educology and Pedagogy Department

Посилання

Sheng Qunli,Ding Xu,Teng Meifang. (2017). Participation is Competence: A Taxonomy of ICAP Learning Styles.A Review of Research and Value Analysis. Open Education Research, P. 46-54.

Junhui Shi. (2017). Research on problem-oriented learning mode of flipped classroom based on critical thinking cultivation.China Adult Education, P. 102-104.

A study of development - an analysis based on interactive texts. Research on Electrochemical Education. P. 66 -73.

Wang J., Wang M.D. (2013). Issues of teaching reform in university classrooms: a life world theory perspective. Higher Educational Research.P. 77-83.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ : ВІД ТРАДИЦІЙ ДО ІННОВАЦІЙ