ПОНЯТІЙНИЙ АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ ВІЙСЬК

Автор(и)

  • Володимир Родіков Сил підтримки Збройних Сил України

Анотація

ПОНЯТІЙНИЙ АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ ВІЙСЬК

Біографія автора

Володимир Родіков, Сил підтримки Збройних Сил України

кандидат педагогічних наук, начальник 143 Об’єднаного навчально-тренувального центру «ПОДІЛЛЯ»

Посилання

Артамощенко В. Розвиток системи військової освіти. Розроблення програмного документу Кабінету Міністрів України. Наука і оборона. 2021. Вип. 4. С. 26–33.

Галкіна, В. Д. (2014). Компетентнісний підхід як методологічна основа професійної підготовки військових фахівців. Військова освіта, 1, 59–65.

Зайцев І. Підготовка майбутніх офіцерів Збройних Сил за кордоном: досвід та перспективи для української системи військової освіти. Збірник наукових праць. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021. Вип. 6 (110). С. 104–119.

Мішенюк Р. М. Педагогічні технології у загальновійськовій підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників: реалії та перспективи. Теорія і методика професійної освіти. 2022. Вип. 45. С. 192–195.

Про затвердження Концепції військової кадрової політики Міністерства оборони України на період до 2025 року. Наказ Міністерства оборони України

№ 280 від 14.09.2021 р. Взято з https://www.mil.gov.ua/content/mou_orders/mou_2021/280_nm.PDF

Шевченко Р. І. Готовність майбутнього офіцера ВМС ЗСУ як інтегративний результат їх професійної підготовки. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. 2020. Вип. 7. С. 129–136.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ : ВІД ТРАДИЦІЙ ДО ІННОВАЦІЙ