ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЯК ІНДИКАТОР ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Любомира Ілійчук Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Анотація

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЯК ІНДИКАТОР ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Біографія автора

Любомира Ілійчук , Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти,

Посилання

Вознюк О., Дубасенюк О. Перспективні напрямки підготовки майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності. Нові технології навчання : збірник наукових праць. 2020. № 93. С. 50–57.

Коновальчук І. І. Особистісні характеристики учителя як суб’єкта інноваційної діяльності. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти : зб. наук.-метод. праць. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. С. 52–57.

Михайлова Л. М., Семенишина І. В., Краснощок І. П., Ступеньков С. О. Гейміфікація як інноваційний кейс професійної підготовки педагогічних працівників ЗВО в умовах дистанційного навчання. Академічні візії. 2023. Вип. 18. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7795391

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ : ВІД ТРАДИЦІЙ ДО ІННОВАЦІЙ