ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Анотація
ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Посилання
Колеснікова М. С. Критичне мислення майбутнього вчителя історії як показник якості професійної підготовки. Дидаскал. 2020. № 20. С. 101-104.
Ребуха Л.З. Інноваційні процеси вищої школи: технологічний аспект. Теорія і практика розвитку наукових знань: матер. ІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (Київ, 28–29 груд. 2017 р.). Київ: МЦНД, 2017. Ч. ІІІ. С. 35−36.
Рогова Т. В. Теоретичні питання оцінювання якості вищої освіти.
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр. / Класич. приват. ун-т ; [редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. № 68, Т. 2. С. 156–160.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-02
Номер
Розділ
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ : ВІД ТРАДИЦІЙ ДО ІННОВАЦІЙ