ІНФОРМАЦІЙНА ТА СОЦІАЛЬНА СУТНІСТЬ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ
Анотація
ІНФОРМАЦІЙНА ТА СОЦІАЛЬНА СУТНІСТЬ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ
Посилання
Бібліотека і книга у цифровому медіасвіті: матеріали
ІІ Всеукр. студ. наук.-практ. конф., 23 верес. 2016 р., м. Київ /
М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Укр.
бібл. асоц. К.: Київ. ун-тім. Б. Грінченка, 2017. 184 с.
Булах Т. Д. Рекламна комунікація як невід’ємна складова діяльності бібліотек. Science and Education a New Dimension. 2017. V (19), 1. S. 36–40.
Булахова Г. Перспективи використання інструментарію соціальних медіа для просування бібліотечних продуктів і послуг. Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. 2019. Вип. 55. C. 80–91.
Кислова О. Рекламна діяльність бібліотек для дітей у 1991–2011 рр. Бібліотека у форматі Д. 2021. № 3.С.14–18.
Про бібліотеки і бібліотечну справу: Закон України.URL: http: // zakon2.rada.gov.ua.
Про інформацію: Закон України. URL: http: // zakon2.rada.gov.ua.
Про рекламу: Закон України.URL: http: // zakon2.rada.gov.ua.
Самохіна Ж. В. Реклама як складова інформаційно-комунікаційної діяльності бібліотеки. Бібліотека. Наука. Комунікація: в 2 ч. Київ, 2015. Ч. 1. С. 115–118.
Fernandez S. Promotion Your Library. URL: https://www.slideshare.net/sandrafdzh/promoting-your-library