ІНФОРМАЦІЙНА ТА СОЦІАЛЬНА СУТНІСТЬ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • М.Г. Зарубайко Західноукраїнський національний університет
  • Л.І. Біловус Західноукраїнський національний університет

Анотація

ІНФОРМАЦІЙНА ТА СОЦІАЛЬНА СУТНІСТЬ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ

Біографії авторів

М.Г. Зарубайко , Західноукраїнський національний університет

студентка, 1 курс магістратури

Л.І. Біловус , Західноукраїнський національний університет

професор, доктор історичних наук

Посилання

Бібліотека і книга у цифровому медіасвіті: матеріали

ІІ Всеукр. студ. наук.-практ. конф., 23 верес. 2016 р., м. Київ /

М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Укр.

бібл. асоц. К.: Київ. ун-тім. Б. Грінченка, 2017. 184 с.

Булах Т. Д. Рекламна комунікація як невід’ємна складова діяльності бібліотек. Science and Education a New Dimension. 2017. V (19), 1. S. 36–40.

Булахова Г. Перспективи використання інструментарію соціальних медіа для просування бібліотечних продуктів і послуг. Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. 2019. Вип. 55. C. 80–91.

Кислова О. Рекламна діяльність бібліотек для дітей у 1991–2011 рр. Бібліотека у форматі Д. 2021. № 3.С.14–18.

Про бібліотеки і бібліотечну справу: Закон України.URL: http: // zakon2.rada.gov.ua.

Про інформацію: Закон України. URL: http: // zakon2.rada.gov.ua.

Про рекламу: Закон України.URL: http: // zakon2.rada.gov.ua.

Самохіна Ж. В. Реклама як складова інформаційно-комунікаційної діяльності бібліотеки. Бібліотека. Наука. Комунікація: в 2 ч. Київ, 2015. Ч. 1. С. 115–118.

Fernandez S. Promotion Your Library. URL: https://www.slideshare.net/sandrafdzh/promoting-your-library

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-01

Номер

Розділ

ІСТОРИЧНИЙ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ВИМІРИ УКРАЇНСЬКОГО НАУКОВОГО ДИСКУРСУ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ