ВНУТРІШНІЙ ДІАЛОГЯК СПОСІБ САМОЗБЕРЕЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • Т.І. Чала Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського

Анотація

ВНУТРІШНІЙ ДІАЛОГЯК СПОСІБ САМОЗБЕРЕЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ

Біографія автора

Т.І. Чала , Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського

старший викладач кафедри психології

Посилання

Гринчишин Н.І. Принцип діалогу як світоглядна парадигма морально-ціннісних орієнтацій та самовдосконалення людини. Аксіологічні аспекти трансформації сучасного українського суспільства: матеріали Всеукр.наук.-практ.конф. Івано-Франківськ, 2007. С. 162-164.

Котовська О.П. Діалог як метод пошуку істини в українській філософській традиції: автореф. дис. …канд. філос. наук: 09.00.05/ Львів. нац. ун-т. ім. Івана Франка. Львів, 2008. 20с.

Ленгле А. Екзистенційні питання сьогодення та персональна відповідь особистості. Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми: збірник тез наукових доповідей ІІІ Всеукраїнської конференції з міжнародною участю, присвяченої 75-річчю Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Київ, 31 березня 2020 року)/ред. С.Д. Максименко. Київ, 2020. С. 117-127.

Петроє О.М. Поняття «діалог» у термінологічній традиції зарубіжної та вітчизняної наукової думки. Державне управління: теорія та практика. URL: https://scholar.google.com.ua

Сучасний словник іншомовних слів: близько 20 тис. слів і словосполучень /уклали: О.І. Скопенко, Т.В. Цимбалюк. К.: Довіра, 2006. 789 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-01

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА СИСТЕМИ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРИНЦИПИ