ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • Д. Куцак ВДПУ ім. М. Коцюбинського
  • І.В. Чухрій ВДПУ ім. М. Коцюбинського

Анотація

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Біографії авторів

Д. Куцак , ВДПУ ім. М. Коцюбинського

студентка 4 курсу спеціальності «Психологія»,

І.В. Чухрій , ВДПУ ім. М. Коцюбинського

доктор психологічних наук, професор

Посилання

Бабяк О. О. Психологічні особливості міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: науково-методичний збірник [за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. К., 2011. Випуск 2. С. 6-15.

Коваленко А.Б. Психологія міжособистісного взаєморозуміння. К.: КНУ імені Т.Шевченка, 2010. 208с.

Чухрій І. В. Соціальна адаптація молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. Екологічна психологія. Київ: Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. Вип. 48, Т. VII. С. 236-446.

Subrahmanyam K., Greenfield P. Online communication and adolescents relationships. The future of children, Vol.18, 1, 2008. www.futureofchildren.org

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-01

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА СИСТЕМИ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРИНЦИПИ