ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПРОБЛЕМИ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ З ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ СІМЕЙ

Автор(и)

  • Т. Д. Каменщук Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
  • Т. В. Жук Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи

Анотація

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПРОБЛЕМИ ЩОДО ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ З ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ СІМЕЙ

Біографії авторів

Т. Д. Каменщук , Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи

кандидат педагогічних наук,

старший науковий співробітник лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

Т. В. Жук , Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи

кандидат психологічних наук,

провідний науковий співробітник лабораторії психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

Посилання

Акимова Л. Н. Стратегии формирования личностной защищенности при оказании психологической помощи. Психологія професійної безпеки: технології конструктивного самозбереження особистості: кол. моногр. / О. Лазорко, Ж. Вірна, Л. Акімова [та ін.]; за заг. ред. Ж. Вірної. Луцьк: Вежа-Друк, 2015. С. 50-72.

Іванашко О., Вірна Ж. та Сіпко Л. Психологічні показники емоційної безпеки батьків дітей з особливими потребами. Психологічні перспективи. 2022. № 39 (травень). URL:https://doi.org/10.29038/2227-1376-2022-39-iva.

Каменщук Т.Д. Сучасні підходи у державній політиці до питання навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип.44. Т.2. С.55-59. URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/44/part_2/11.pdf

Порадник батькам: практичні рекомендації під час дистанційного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями / навчально-методичний посібник / О.В. Чеботарьова, Г.О. Блеч, І.В. Гладченко, С.В. Трикоз, І.В. Бобренко, О.І. Мякушко, І.В. Сухіна. За заг. ред. О.В. Чеботарьової. К.: ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020. 154 с.

Чеботарьова О. В. Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / О.В. Чеботарьова, І. В. Гладченко. Харків: Вид-во «Ранок», 2020. 128 с.

Трикоз С.В. Дитина з порушеннями інтелектуального розвитку / С.В. Трикоз, Г. О. Блеч. Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. 40 с.

Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями/навчально-методичний посібник / авт.: О. В. Чеботарьова, Г. О. Блеч, І. В. Гладченко, С. В. Трикоз, І.В. Сухіна, Н. А. Ярмола. За наук. ред. О.В. Чеботарьової. К., ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2018. 123 с.

Групові форми роботи в системі психосоціальної допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій (досвід упровадження) / [авт. кол. В. В. Байдик, Ю. С. Бондарук, Ю. П. Гопкало, Т.Б. Гніда, І. О. Корнієнко, Н. В. Лунченко, Ю. А. Луценко, Р. А. Мороз, І. І. Ткачук]; заг. ред. В. Г. Панка, І. І. Ткачук. Київ: Ніка-Центр, 2020. 122 с.URL:https://lib.iitta.gov.ua/723324/1/posibnyk-grupovi-formy.pdf

Психолого-педагогічні засади технологій супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі їх соціальної інтеграції: кол. монографія / авт. кол.: Т. В. Жук, Т. Д. Ілляшенко, Т. Д. Каменщук, А. Г. Обухівська, Г. В. Якимчук; наук. ред. А. Г. Обухівська, Т. Д. Ілляшенко. Київ: Ніка-Центр, 2020. 113 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-01

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА СИСТЕМИ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРИНЦИПИ