ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • В.Г. Подорожний Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського
  • А.В. Почвірна Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Анотація

ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВІЙНИ

Біографії авторів

В.Г. Подорожний , Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського

доктор філософії,

асистент кафедри психології та соціальної роботи

А.В. Почвірна , Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

здобувач 4 курсу

Посилання

Carragher, J., & McGaughey, J. (2016). The effectiveness of peer mentoring in promoting a positive transition to higher education for first-year undergraduate students: a mixed methods systematic review protocol. Systematic Reviews, 5(68).

Tammy J. W., Sara B.O., & Yesenia, O. (2017). Mental health and academic performance of first-year college students. International Journal of Higher Education, 6(3), 178-187.

Volgina T.Iu The adaptation of students with learning activities in school pedagogy, 2007.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-01

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА СИСТЕМИ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРИНЦИПИ