ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

  • С. К. Шандрук Західноукраїнський національний університет
  • Л. М. Лисенко Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
  • О. О. Шевченко Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Анотація

ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У ПІДЛІТКІВ

Біографії авторів

С. К. Шандрук , Західноукраїнський національний університет

доктор психологічних наук, професор,

професор кафедри психології та соціальної роботи

Л. М. Лисенко , Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

кандидат психологічних наук, доцент,

доцент кафедри психології

О. О. Шевченко , Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

магістрантка кафедри психології

Посилання

Гилфорд Дж. Три стороны интеллекта задач. Психология мышления. Москва. Прогресс. 1965. С. 434 – 437.

Кульчицькa О. I. Обдapовaнiсть тa психологiчнi технологiї її pозвитку. Педaгогiчнi технологiї. (1). Київ. 2002. С. 145 – 192.

Лоюк О. В. Розвиток творчого мислення учнів у навчально-виховному процесі початкової школи. Автореф.…канд. пед. наук 13.00.07. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Умань. 2015. 20 с.

Моляко В. О. Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем (психологічні ракурси). Актуальні проблеми психології: (ХІІ). Психологія творчості. (23). Київ. 2017. С. 6 – 12.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-01

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА СИСТЕМИ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРИНЦИПИ