ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЮНАКІВ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД: ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ГРУП ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ

Автор(и)

  • Ю.А. Короцінська Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
  • О.М. Паламарчук Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Анотація

ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЮНАКІВ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД: ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ГРУП ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ

Біографії авторів

Ю.А. Короцінська , Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

аспірантка кафедри психології та соціальної роботи

О.М. Паламарчук , Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

д. психол. н, професор

Посилання

Коломієць Л.І., Шульга Г.Б. Особливості стратегій емоційної саморегуляції осіб юнацького віку. Габітус. 2020. Вип. 18, Том 2.

Павлова І.Г. Становлення емоційної зрілості в підлітковому та юнацькому віці: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.психол. наук: спец. 19.00.07. Одеса, 2005. 19 с.

Рева О. М. Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07. Київ, 2005. 23 с.

Ткач Б.М. Нейропсихологічні особливості осіб з девіантною поведінкою. Psychological Journal. 3 (13), С. 156–171. DOI:10.31108/2018vol13iss3pp156-171.

Lahad M., Shacham M., Ayalon O. The «BASIC Ph» model of coping and resiliency: theory, research and cross-cultural application. London; Philadelphia, PA: Jessica Kingsley Publishers, 2013. 288 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-01