ЖИТТЄСТІЙКЕ СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО СПРИЙНЯТТЯ ТА ОЦІНКИ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ

Автор(и)

  • Л. З. Ребуха Західноукраїнський національний університет
  • В. В. Савіцька Західноукраїнський національний університет

Анотація

ЖИТТЄСТІЙКЕ СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО СПРИЙНЯТТЯ ТА ОЦІНКИ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ

Біографії авторів

Л. З. Ребуха , Західноукраїнський національний університет

доктор педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри освітології і педагогіки

В. В. Савіцька , Західноукраїнський національний університет

кандидат педагогічних наук,

старший викладач кафедри освітології і педагогіки

Посилання

Кордунова Н., Мудрак І., Дмитріюк Н. Особливості життєстійкості та адаптивності студентів у кризових ситуаціях. PsychologicalProspectsJournal, 2021. Вип. 38. С.96–109.

Кравчук С. Психологічні особливості життєстійкості студентів та їх ставлення до активної участі в політичному житті суспільства в умовах воєнного конфлікту. Психологічні виміри, економіки, управління. Львів. 2018. Т. 12. С. 27–38.

Маннапова К. Роль життєстійкості у подоланні складних життєвих ситуацій. Теорія і практика сучасної психології, 2019. Т. 2. С. 75–78.

Ребуха Л.З. Саморегуляція стресів у підлітковому віці. Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії».Збірник наукових праць. Переяслав-Хмельницький, 2016. С. 229232.

Титаренко Т. М. Потенціал подолання складних життєвих обставин. Наукові студії із соціальної та політичної психології: зб. статей,Київ. 2006. №13(16).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-01

Номер

Розділ

ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДО ЖИТТЯ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ І КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ